Narzędzia do monitorowania marki – które warto wybrać?

Narzędzia do monitorowania marki – które warto wybrać?

Dzisiaj zajmiemy się krótkim omówieniem najlepszych narzędzi do monitorowania marki w sieci. Co prawda nie są one przygotowane głównie z nastawieniem na SEO, niemniej jednak mogą Ci dość mocno pomóc w pozycjonowaniu. To za ich pomocą jest możliwe wychwycenie z listy serwisów, którymi się opiekujesz, te niepodlinkowane i takie, jakimi nie poświęcasz należycie dużo uwagi.

Pod uwagę w naszym zestawieniu wzięliśmy pod uwagę trzy najbardziej popularne tego typu narzędzia. Są to: Monitori, Brand 24 oraz SentiOne. Jeśli chodzi o wystawienie oceny, to braliśmy pod uwagę intuicyjne poruszanie się po poszczególnych serwisach, obsługę klienta czy aktualizację poszczególnych wyników po zmianach konfiguracji w danych serwisach.

I tak po wielu testach, porównaniach i przykładowych konfiguracjach wyciągnęliśmy kilka wniosków, które dla jednych mogą być większym zaskoczeniem, dla innych już nie.

Monitori

Zacznijmy od narzędzia, które jest niezwykle prostym i przyjemnym w obsłudze, niemniej jednak czegoś nam w nim brakowało. Były to głównie problemy w kwestii uzyskiwania optymalnej liczby wyników nas nie powalił. Można jednak śmiało uznać, że narzędzie spełni potrzeby większości użytkowników, mamy jednak nadzieję, że przyszłość przyniesie jeszcze lepszy rozwój tego projektu.

Brand24

Pomimo tego, że jedno z najbardziej rozbudowanych narzędzi, to również i najdroższe z wszystkich testowanych przez nas. Panel jest zaprojektowany bardzo przejrzyście i trzeba przyznać, że wygodnie się po nim porusza. Jednakże naszą uwagę przykuły problemy z konfiguracją poszczególnych projektów, które sobie wyznaczyliśmy do testów. Na pewno dobrze byłoby wspomnieć o obsłudze klienta, która reaguje bardzo szybko i stara się rzeczowo pomagać w każdym problemie.

SentiOne

Gdyby SentiOne miało nieco lepiej zorganizowany panel, to można by go uznać za narzędzie wręcz idealne do naszych celów. Początkujący użytkownicy będą się na samym początku wręcz gubić w tym wszystkim, niemniej jednak jak najbardziej można się do tego przyzwyczaić. Nie można nic zarzucić supportowi, jednakże zwracamy uwagę, że działa on nieco wolniej niż w przypadku choćby Brand24. SentiOne umożliwia użytkownikowi dostęp do bardzo dużej liczby wyników, co na pewno jest jego wielkim plusem

Co więc wybrać?

Jeśli zależy Ci głównie na prostocie, to polecamy Monitori, zaś jeśli jesteś w stanie poradzić sobie z nieco trudniejszym interfejsem, to SentiOne jest produktem na który warto zwrócić swoją uwagę. Niemniej jednak najlepiej jeśli to Ty sam przetestujesz każdy po kolei i przekonasz się o możliwościach każdego.

3 thoughts on “Narzędzia do monitorowania marki – które warto wybrać?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *