Czy warto reklamować się na Facebooku?

Czy warto reklamować się na Facebooku?

Nie ma dziś chyba osoby, która nie wie, czym jest Facebook, a jeżeli już to moglibyśmy policzyć ich na palcach jednej ręki. Przynajmniej spośród tych, które chętnie korzystając z sieci i w zasadzie nie wyobrażają sobie bez niej życia. Facebook to najpopularniejszy portal społecznościowy, który swoje sieci rozciąga na kilkaset państw na kilku kontynentach. Dzięki temu ma już niemal 1,5 miliarda użytkowników. Te liczby mówią same za siebie. Nic dziwnego, że obecnie także i firmy widza potęgę tego portalu i tworzą tam firmowe strony internetowe. Niemniej jednak nie tylko w ten sposób możemy reklamować naszą spółkę, gdyż możliwe to jest także poprzez płatne reklamy. W związku z tym, czy warto reklamować się na Facebooku?

Reklama szersza niż zwykle

Najważniejsze w tym miejscu jest to, że reklamy na Facebooku docierając do naprawdę szerokiej liczny użytkowników. Oczywiście wpływa to także na rozpowszechnienie danego produktu czy też usługi, które momentalnie zyskują na popularności. Wydaje się w związku z tym, że pytanie, czy warto reklamować się na Facebooku w ogóle nie powinno mieć miejsca, bo wkroczenie ze swoją ofertą na ten portal dla każdego przedsiębiorcy to tylko kwestia czasu.

Koszty

Jeśli na pytanie, czy warto reklamować się na Facebooku odpowiedzieliśmy twierdząco, na pewno warto wspomnieć o kosztach takich kampanii reklamowych. Ta forma reklamy do najtańszych nie należy, ale też nie jest najdroższa. Tym bardziej że musimy mieć tutaj świadomość tego, że jest to reklama niezwykle skuteczna.

2 thoughts on “Czy warto reklamować się na Facebooku?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *