Pozycjonowanie i social media – z czym to się je?

Pozycjonowanie i social media – z czym to się je?

Portale społecznościowe mogą odegrać bardzo znaczącą rolę w pozycjonowaniu strony, jak i również budowaniu swojej marki w sieci. Obecnie przesiaduje w nich naprawdę spora rzesza ludzi, więc nie możesz a żadnym wypadku pomijać social media w tworzeniu swojej firmy.

Najbardziej popularnymi portalami są jak na razie: Facebook.com, twitter.com oraz Instagram i to właśnie na nich powinieneś skupiać swoje działania. Jednakże w jaki sposób powinieneś to robić, aby przynosiło to należyte efekty?

Przede wszystkim staraj się być blisko ludzi. Pisz kolejne posty, zamieszczaj ciekawe linki do artykułów z Twojej branży i pomagaj. Pomaganie będzie w tym wszystkim najważniejsze, ponieważ w taki sposób stopniowo wyrabiasz sobie w oczach ludzi etykietę eksperta. To bardzo ważne, ponieważ tym samym będą mieli do Ciebie jeszcze większe zaufanie.

Nie warto także zapominać o jednych z najbardziej popularnych portali jakimi są Goldenline.pl oraz Linkedin.com, gdzie możesz tworzyć swoje wizytówki branżowe. W ten sposób można bardzo ładnie zaprezentować się zarówno klientowi, jak i również potencjalnym pracodawcom, o ile będziesz poszukiwał pracy. Główną zaletą posiadania kont na tychże portalach jest przede wszystkim możliwość dołączania do zamkniętych grup specjalistów oraz nawiązywanie nowych kontaktów.

W pisanych postach warto linkować do swojej witryny, niemniej jednak nie możesz tego robić nachalnie. Na samym początku najlepiej z tego całkowicie zrezygnować i na spokojnie zadbać o budowanie autorytetu wśród ludzi.

One thought on “Pozycjonowanie i social media – z czym to się je?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *